Jadę!

narty

5 uwag do wpisu “Jadę!

  1. Zazdraszczam! My w tym roku tak się zakręciliśmy, że nie pojechaliśmy w sezonie, a teraz w PL nie ma śniegu :( Został mi tylko w ramach rekompensaty wyjazd do Krakowa albo Sopotu :D

      • Też racja, ale to prędzej rozważaliśmy na koniec roku w ramach podróży poślubnej, jeszcze myślimy :)) Mam nadzieję, że wyjazd był udany!

      • Podróż poślubna na nartach, świetnie!:)) wyjazd jak najbardziej udany! zewsząd otaczali mnie narciarze, do tego stopnia, że w przyszłym sezonie chyba zacznę się uczyć na nich jeździć!

      • Właśnie nie jestem jeszcze do tego przekonana w 100%, ale rozważamy taką opcję :-) Zazdraszczam raz jeszcze! Ja właśnie miałam też próbować swoich sił na nartach bo póki co to tylko snowboard ;-) … ale wszystko przede mną!

Skomentuj

