Śniadanie na polanie – Kontakt Festiwal

zatoka-sztuki-wejscie-glowneA z kolei w niedzielę 18 maja od godziny 11:00 spotkać będziecie mnie mogli w parku koło Zatoki Sztuki w Sopocie (Aleja Mamuszki 14), gdzie wraz z Mają, Olą, Kasią, Agnieszką, Tosią i Śliwką przygotujemy Śniadanie na polanie w ramach wydarzenia Kontakt Festiwal. I to wcale nie będzie taki zwyczajny poczęstunek! Bowiem Kontakt Festiwal trwa trzy dni, a każdy z tych dni jest wypełniony po brzegi działaniami skupionymi wokoło rodziny, ekologii, handmade, i tym podobne. Zachęcam do zapoznania się z programem, bo naprawdę jest w czym przebierać!

Co do samego poczęstunku – wraz z sokami Tymbark serwujemy Wam słodkości jak i wytrawności. Wszystko w wymarzonej oprawie, za którą odpowiada najsłuszniejsza w tym temacie osoba – Agnieszka (kto nie widział jak Agnieszka urządziła swoje mieszkanie, temu rozkazuję czem prędzej to uczynić, bowiem to jedno z najładniejszych mieszkań w Trójmieście!).

A żeby jeszcze bardziej Was zachęcić do udziału, zacytuję Olę i jej wspomnienia z dzieciństwa:

Moje najlepsze wspomnienia z dzieciństwa zawsze wiążą się z jedzeniem: między innymi kanapki z masłem i dżemem nad jeziorem, jeszcze w mokrym stroju, przykryta ręcznikiem, albo obieranie jajek na twardo podczas wyjazdu do lasu na grzyby czy jagody. Uwielbiam jeść na dworze, zawsze mam wtedy apetyt. Jeżeli Wy również, takie śniadanie na trawie na pewno jest dla Was i dla mnie idealne :)

zatokasztuki

2 uwagi do wpisu “Śniadanie na polanie – Kontakt Festiwal

Dodaj komentarz